Polecane produkty
927,19 zł z VAT
857,19 zł netto
753,81 zł netto
Producent
Social
NOWOŚĆ!
V-Ray 3.5 dla 3ds Max ENG Win Upgrade
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Producent:
ChaosGroup
Kod producenta: uCGVR3V23DScows
Forma: Produkt z licencją bezterminową (wieczystą) – wersja elektroniczna
Cechy produktu
Segment rynku:Komercyjny
Typ licencji:Wieczysta
Język:Angielski
Opcja zakupu:Uaktualnienie
Dostępność:
1-3 dni
realizacja w dni robocze
Opcja zakupu:
Cena:
1 623,60 zł z VAT
1 320,00 zł netto
Koszt przesyłki od: 17,00 zł

Typ licencji Komercyjna
System operacyjny Windows 7 SP1 (64bit) lub nowszy
Zawartość pakietu Licencja V-Ray 3.5 dla 3ds Max
Wersja językowa Angielska
Liczba użytkowników 1
Liczba stanowisk 1
Liczba stanowisk RN 1
Kompatybilny z 3ds Max 2013 (64bit) lub nowszy
Wsparcie GPU Tak
Okres ważności licencji Bezterminowa

V-Ray 3.5: profesjonalny rendering dla artystów i projektantów

Sztandarowy produkt firmy Chaos Groups V-Ray dla 3ds Max zasłużył się dla wzornictwa architektonicznego, samochodowego i produktowego, z uwagi na zdolność do szybkiego renderowania obrazów bez utraty realizmu oraz kontroli nad procesem tworzenia.

Niesamowita stabilność i moc V-Ray dla 3ds Max zapewnia specjalistom od wizualizacji wyjątkowe możliwości renderowania. Renomowane studia na całym świecie, takie jak Blur Studio, Neoscape, IKEA, Pure, Citroen, Siemens AG oraz Spine 3D, korzystają z możliwości V-Ray w swoim procesie produkcyjnym. V-Ray jest uniwersalnym narzędziem, uznanym ze względu na szybkość, precyzję, bogatą listę funkcji i łatwość użytkowania.

Co nowego w V-Ray 3.5

Oświetlenie adaptacyjne

Nowy algorytm niesamowicie przyspieszający rendering scen z udziałem dużej ilości świateł.

Unowocześniony rendering GPU

Znacząca poprawa prędkości oraz dodanie nowych, ważnych funkcji, jak np. Mipmapping na żądanie.

V-Ray IPR

W pełni interaktywny rendering produkcyjny.


Lśniące soczewki Fresnela, glare, bloom

Nowy, odwzorowany fizycznie model odbicia. Wspomagane procesorem graficznym efekty glare oraz bloom, które uruchomisz i dopasujesz w trakcie renderingu.

Rendering Start/Stop

Zatrzymaj swój render w dowolnym momencie, a potem zacznij od miejsca, na którym przerwałeś.

Renderowanie na żywo

Z procesorem graficznym V-Ray’a możesz renderować interaktywnie do systemu Oculus Rift oraz HTC Vive.


V-Ray Scene Node

Imortuj i renderuj kompletne pliki scen utworzone w dowolnej aplikacji V-Ray.

Materiały Alsurface

Opracowany przez Andersa Langlands’a shader ogólnego zastosowania, zawiera wewnętrzne ustawienia SSS; idealnie sprawdza się podczas renderowania ludzkiej skóry.

Materiały MDL

Importuj i renderuj fizycznie odwzorowane materiały, stworzone przy użyciu języka definicji materiału (Material Definition Language) NVIDIA.

Najważniejsze cechy produktu

Wysoko zoptymalizowane renderowanie z wykorzystaniem CPU

Renderuj obrazy oraz animacje wysokiej jakości i rozdzielczości, dzięki technologii adaptacyjnego namierzania promieni. V-Ray używa fizycznie poprawnych metod do kalkulowania fotorealistycznego oświetlenia, materiałów oraz kamer. V-Ray został zoptymalizowany, w taki sposób by korzystać ze wszystkich procesorów wewnątrz złożonych urządzeń, dla uzyskania najszybszego możliwego renderowania.

Niewiarygodnie szybki rendering z wykorzystaniem GPU

Dostrajaj wygląd swoich scen w czasie rzeczywistym dzięki mocy procesora karty graficznej. Buduj materiały, ustawiaj aparat i interaktywnie dopasowuj oświetlenie w rzutach. Przejdź do Trybu Produkcji kiedy jesteś gotów wyrenderować ukończony obraz.


Global illumination

Renderuj fotorealistyczne przestrzenie i wnętrza dzięki rozbudowanym i szybkim metodom globalnego oświetlenia. Renderuj naturalne i sztuczne światło przy użyciu szerokiej gamy typów oświetlenia.

Bezbłędne oświetlenie

Imituj każdy rodzaj oświetlenia naturalnego lub sztucznego. Z takimi opcjami jak oświetlenia powierzchni, słońce i niebo oraz światła IES, możesz renderować artystycznie i zarazem bezbłędnie.


Rzeczywisty aparat

Pracuj niczym fotograf dzięki funkcjom rzeczywistego aparatu i kontroluj parametry, takie jak ekspozycja balans bieli, głębia, obszar oraz inne.

Zaawansowane tekstury i fizyczne materiały

Twórz realistyczne, unikalne materiały stosując którąkolwiek z map tekstury lub jedną z wielu wewnętrznych tekstur proceduralnych V-Ray. Pracuj z gotowymi teksturami o wielu rozdzielczościach za pomocą Twoich ulubionych aplikacji, takich jak np. MARI, Mudbox lub Zbrush.


Rzeczywistość wirtualna i kamery specjalne

Doświadcz swojego projektu w rzeczywistości wirtualnej. Dodaj zawartość do urządzenia w technologii VR, np. Samsung Gear VR.

Dynamiczna i specjalna geometria

Renderuj obszerne sceny dzięki obiektom proxy. Proxy w V-Ray efektywnie zastępują złożone geometrie sceny i ładują się tylko podczas renderowania. Twórz unikalną geometrię, np. nieskończone płaszczyzny, metalballe, izopowierzchnie, cząstki oraz siatki obiektów.


Włosy i futro

Renderuj realistyczne włosy efektywnie i bez zakłóceń. V-Ray zawiera w sobie opcje futra, zoptymalizowane programy cieniujące włosy oraz dodatki 3ds Max Hair&Fur, HairFarm i Ornatrix.

Mgła, dym i atmosfera

Renderuj mgłę, dym, a także efekty atmosferyczne, które prawidłowo reagują na światło. Wprowadź regulatory nasilenia do pamięci podręcznej za pomocą Houdini, FumeFX oraz PhoenixFD.


Przegląd nowości V-Ray 3.5 dla 3Ds Max

Galeria
Produkty z tej samej kategorii
V-Ray 3.5 dla 3ds Max ENG Win
4 059,00 zł z VAT
3 300,00 zł netto

© Sklep Graficzne.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store