Towar dnia
1 899,12 zł z VAT
1 544,00 zł netto
Social
Producent
Waluta
NOWOŚĆ!
V-Ray dla Cinema 4D ENG Win
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Producent:
ChaosGroup
Kod producenta: pLLVRC4Dcowms
Forma: Produkt z licencją bezterminową (wieczystą) – wersja elektroniczna
Cechy produktu
Segment rynku:Komercyjny
Typ licencji:Wieczysta
Język:Angielski
Opcja zakupu:Nowa licencja
Dostępność:
1-3 dni
realizacja w dni robocze
Opcja zakupu:
Cena:
4 360,99 zł z VAT
3 545,52 zł netto
Koszt przesyłki od: 17,00 zł

V-Ray dla Cinema 4D

Komercyjna licencja silnika renderującego V-Ray firmy LAUBlab dla Cinema 4D.

 Typ licencji:  Komercyjna
 System operacyjny:  Windows XP SP2 (32/64bit) lub nowszy / MacOS 10.5.7 lub nowszy
 Wersja językowa:  Angielska
 Liczba stanowisk:  1
 Kompatybilny z:  Cinema4D R12 lub nowszy
Okres ważności licencji:  Bezterminowa
 

Silnik renderujący V-Ray stworzony firmę LAUBlab, pracujący jako wtyczka do programu Cinema 4D pozwala na generowanie najwyższej jakości wizualizacji o niesamowitym stopniu realizmu. V-ray dla Cinema 4D oferuje użytkownikom szereg funkcji, których można oczekiwać od najwyższej jakości rendera. Dzięki szybkiemu, wielowątkowemu silnikowi, w pełni wykorzystuje wszystkie procesory obsługiwane przez Twój komputer.





  • Wielowątkowy silnik śledzący promienie (raytracing)
  • Wielowątkowe śledzenie odbić i załamań promieni
  • Strefy cienia (cienie miękkie). Oddzielne emitery dla obiektów typu cube i sphere (kostka i kula)
  • Motion Blur, w tym stochastyczne pobieranie próbek
  • Antyaliasing – wygładzanie krawędzi obiektów (proste dwupoziomowe i adaptacyjne)
  • Antyaliasing oparty na G-Buffer (RGBA, materiał, Z-Buffer)
  • Motion Blur z analitycznym próbkowaniem
  • Renderowanie rozproszone pozwalające na pracę kilku komputerów nad jednym obiektem
  • Wbudowane materiały do szybszych obliczeń

  • Wygładzanie odbić i załamań
  • Półprzezroczystość z możliwością ustawiania mgły – do tworzenia wosku, marmuru lub efektu przyciemnianego szkła
  • Pośrednia iluminacja (global illumination, global lighting). Dla różnych zbliżeń dokonywane są oddzielne obliczenia
  • Efekt kamery z realistyczną głębią ostrości (Depth-Of-Field)
  • Kaustyki (obwiednie promieni świetlnych)
  • Możliwość ponownego wykorzystywania map typu irradiance (zapisywanie i wczytywanie)
  • Wbudowane materiały do szybszych obliczeń
Wymagania systemowe:
System operacyjny: Windows XP SP2 (32/64bit) lub nowszy / MacOS 10.5.7 lub nowszy
Galeria

© Sklep Graficzne.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store