Katalog » V-RAY » Dla Cinema 4D
Wybierz kategorię
OPROGRAMOWANIE
SPRZĘT KOMPUTEROWY
Producent
Autoryzacje Producentów



Adobe Systems
Obsługa Klienta,
Pomoc techniczna

pn-pt: 9:00-17.00


  00800 4411 935   

Towar dnia
6 034,84 zł z VAT
6 620,94 zł
4 906,37 zł netto
Nasi Partnerzy




CA Raty

Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
V-Ray dla Cinema 4D ENG Win NOWOŚĆ!
Kod producenta: pLLVRC4Dcowms
Producent: ChaosGroup
Nośnik: Produkt z licencją bezterminową (wieczystą) – wersja elektroniczna
Dostępność: 1-3 dni
Opcja zakupu:

Cena:
4 360,99 zł z VAT
(3 545,52 zł netto)

 CA Raty eRaty

V-Ray dla Cinema 4D

Komercyjna licencja silnika renderującego V-Ray firmy LAUBlab dla Cinema 4D.

 Typ licencji:  Komercyjna
 System operacyjny:  Windows XP SP2 (32/64bit) lub nowszy / MacOS 10.5.7 lub nowszy
 Wersja językowa:  Angielska
 Liczba stanowisk:  1
 Kompatybilny z:  Cinema4D R12 lub nowszy
Okres ważności licencji:  Bezterminowa
 

Silnik renderujący V-Ray stworzony firmę LAUBlab, pracujący jako wtyczka do programu Cinema 4D pozwala na generowanie najwyższej jakości wizualizacji o niesamowitym stopniu realizmu. V-ray dla Cinema 4D oferuje użytkownikom szereg funkcji, których można oczekiwać od najwyższej jakości rendera. Dzięki szybkiemu, wielowątkowemu silnikowi, w pełni wykorzystuje wszystkie procesory obsługiwane przez Twój komputer.





  • Wielowątkowy silnik śledzący promienie (raytracing)
  • Wielowątkowe śledzenie odbić i załamań promieni
  • Strefy cienia (cienie miękkie). Oddzielne emitery dla obiektów typu cube i sphere (kostka i kula)
  • Motion Blur, w tym stochastyczne pobieranie próbek
  • Antyaliasing – wygładzanie krawędzi obiektów (proste dwupoziomowe i adaptacyjne)
  • Antyaliasing oparty na G-Buffer (RGBA, materiał, Z-Buffer)
  • Motion Blur z analitycznym próbkowaniem
  • Renderowanie rozproszone pozwalające na pracę kilku komputerów nad jednym obiektem
  • Wbudowane materiały do szybszych obliczeń

  • Wygładzanie odbić i załamań
  • Półprzezroczystość z możliwością ustawiania mgły – do tworzenia wosku, marmuru lub efektu przyciemnianego szkła
  • Pośrednia iluminacja (global illumination, global lighting). Dla różnych zbliżeń dokonywane są oddzielne obliczenia
  • Efekt kamery z realistyczną głębią ostrości (Depth-Of-Field)
  • Kaustyki (obwiednie promieni świetlnych)
  • Możliwość ponownego wykorzystywania map typu irradiance (zapisywanie i wczytywanie)
  • Wbudowane materiały do szybszych obliczeń
Wymagania systemowe:
System operacyjny: Windows XP SP2 (32/64bit) lub nowszy / MacOS 10.5.7 lub nowszy

Zapytaj o szczegóły produktu, ofertę ...
Imię i nazwisko:
Telefon:
Adres e-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty

zamówienia on-line
przyjmowane są
przez system 24 h/7




Zobasz nasze serwisy






Najczęściej kupowane
Waluta (podgląd)

Płatność za zamówienie
realizowana jest
w złotych polskich (PLN)


Gości online: 17 | Odwiedzin: 7168530