Katalog » V-RAY » Dla Maya
Wybierz kategorię
OPROGRAMOWANIE
SPRZĘT KOMPUTEROWY
Producent
Autoryzacje Producentów



Adobe Systems
Obsługa Klienta,
Pomoc techniczna

pn-pt: 9:00-17.00


  00800 4411 935   

Towar dnia
1 899,12 zł z VAT
1 544,00 zł netto
Nasi Partnerzy




CA Raty

Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
V-Ray 3.0 dla Maya ENG Win/Mac NOWOŚĆ!
Kod producenta: pCGVR3WMcowms
Producent: ChaosGroup
Nośnik: Produkt z licencją bezterminową (wieczystą) – wersja elektroniczna
Dostępność: 1-3 dni
Opcja zakupu:

Cena:
4 059,00 zł z VAT
(3 300,00 zł netto)

 CA Raty eRaty

V-Ray 3.0 dla Maya

Komercyjna licencja silnika renderującego V-Ray 3.0 Worksation firmy ChaosGroup dla Maya. Pakiet zawiera 1 licencję V-Ray 3.0 Worksation oraz 1 stanowisko Render Node.


 Typ licencji:  Komercyjna
 System operacyjny:  Windows XP SP3 (64bit) lub nowszy / MacOS 10.6.5
 Wersja językowa:  Angielska
 Liczba stanowisk:  1
 Liczba użytkowników  1
 Liczba stanowisk RN:  1
 Kompatybilny z:  64-bit Maya 2012 lub nowszy
Okres ważności licencji:  Bezterminowa

Do aktywacji oprogramowania V-Ray wymagany jest zakup klucza sprzętowego USB (dongle). Użytkownicy, którzy posiadają już klucz dongle
przed złożeniem zamówienia proszeni są o skontaktowaniem się z biurem obsługi klienta.
 

V-Ray dla Maya jest silnikiem renderującym przeznaczonym w szczególności dla branży filmowej i VFX. Obszerna lista funkcji oferowanych przez V-Ray dla Maya obejmuje CarPaint Material, V-Ray Fur & Hair, dyspersję światła, teksturę PText, efekt poruszenia 3D, system oświetlenia Sun & Sky, kamerę rzeczywistą, Environment Fog oraz wiele innych, co sprawia, że jest on dziś najczęściej wybierany przez renomowane studia takie jak Method Studios, Zoic, Prime Focus, Smoke & Mirrors, Lux Visual Effects.





Wsparcie dla efektywnego podziału materiału na warstwy

Umożliwia szybkie renderowanie złożonych materiałów z wykorzystaniem narzędzia V-Ray Blend.

Szybki podpowierzchniowy shader rozpraszający światło

Narzędzie V-Ray FastSSS2 wykorzystuje pre-pass w celu szybkiego i dokładnego tworzenia efektów podpowierzchniowego rozpraszania światła, ze wsparciem zarówno dla pojedynczego, jak i wielokrotnego rozpraszania.

VRayCarPaintMtl

Umożliwia tworzenie wspaniałych shaderów lakieru samochodowego z warstwą podkładową, bazową i ochronną.

Wsparcie dla tekstur materiałowych w Maya 2011.5 i Maya 2012

Pozwala na wykorzystanie nowego V-Ray 2.0 w celu tworzenia szerokiej gamy Procedural Shaders dla różnych projektów.

Shader VRayHairMtl

Jest nowym shaderem sprawiającym, że elementy takie jak włosy czy futro mogą być renderowane z niespotykaną kontrolą, jakością i szybkością.

Wparcie dla rozproszenia w załamaniu światła dla VRayMtl

Opcja ta wykorzystuje nowe możliwości dla zależnego od długości fali śledzenia promieni w V-Ray i pozwala na tworzenie zachwycających zbliżeń obiektów załamanych z ostrością, która zadziwi Twoje oko.

Automatyczne wsparcie dla stylów tekstury Mari i Mudbox

V-Ray może automatycznie ładować odpowiednie bitmapy tekstur w zależności od UV renderowanego obiektu.

Tekstury Ptex

Z V-Ray 2.0 można przestać martwić się o współrzędne UV i zastosować tekstury Ptex.

Oświetlenie oparte na fizyce

Pozwala na tworzenie realistycznego oświetlenia wykorzystując oświetlenie oparte na fizyce, w tym oświetlenie IES oraz oświetlenie obszaru wraz z mapowaniem tekstur.

Efektywne oświetlenie ze środowisk HDR

Pozwala na tworzenie precyzyjnych rozwiązań IBL z ostrymi cieniami znacznie szybciej niż wynosi normalny czas renderowania.

Zniekształcenie obiektywu poprzez mapy przemieszczeń Nuke

Kamera rzeczywista może wykorzystać mapy zniekształceń Nuke do całkowitego dopasowania zniekształcenia prawdziwej kamery.

Wsparcie dla kamery stereo Maya w trybie renderowania seryjnego

Pozwala na renderowanie stereoskopowych animacji przy pomocy V-Ray 2.0 oraz trybu renderowania seryjnego Maya.

Opcja wyłączania efektu poruszenia

V-Ray 2.0 daje zupełną kontrolę nad włączaniem lub wyłączaniem efektu rozmycia (motion blur) wraz z ruchem kamery.

Efektywność migawki dla efektu poruszenia

Umożliwia renderowanie efektu poruszenia w sposób bardziej realistyczny, z wykorzystaniem manualnej kontroli efektywności migawki aparatu.

Obsługa dodatkowych elementów renderingu

Pozwala użytkownikowi na pełną kontrolę w zarządzaniu elementami renderingu.

Element VrayLightSelect Render

Pozwala na efektywne zarządzanie oświetleniem oraz wyodrębnienie udziału poszczególnych wiązek światła w scenie lub złożenie ich z powrotem, a następnie zmianę intensywności światła w dowolnym programie do kompozycji.

Nieograniczona rozdzielczość pliku wyjściowego przy renderowaniu rozproszonym

Nowy element VRayDRBucket pozwala określić, który render slave jest odpowiedzialny za renderowanie danej paczki końcowej sceny.

Głębia ostrości i efekty bokeh

Umożliwia szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, wykorzystując kamery rzeczywiste.

Precyzyjny efekt poruszenia

Efektywne, dokładne, oparte na fizyce oraz prawdziwe efekty rozmycia obrazu 3D z wykorzystaniem kamer rzeczywistych.

Interaktywne renderowanie na CPU i GPU

V-Ray RT jest w pełni funkcjonalnym mechanizmem renderującym, łączącym wyniki działania silnika renderującego. Z akceleracją GPU, możesz liczyć na znacznie szybszy interaktywny proces renderowania.

Geometria ładowana z dysku na żądanie

Wykorzystanie V-Ray Proxy do renderowania milionów wieloboków na maksymalnej wydajności pamięci, poprzez przechowywanie geometrii na dysku twardym.

Displacement mapping

Umożliwia precyzyjną kontrolę przemieszczenia w każdym obiekcie bazowym z wykorzystaniem V-Ray Displacement Modifier

Szybszy rendering dynamicznej geometrii

Nowe wewnętrzne optymalizacje umożliwiają jeszcze szybszy wielordzeniowy rendering dynamicznej geometrii, takiej jak przemieszczenia, obiekty proxy, obrazy przedstawiające futro czy włosy.

Szybszy rendering Subdivision Surfaces, VRayFur i Maya Hair

Nowy ulepszony V-Ray 2.0 może znacznie szybciej renderować Subdivision Surfaces, VRayFur oraz Maya Hair.

Przeglądarka rozszerzonych map natężenia światła

Narzędzie pozwala na stopniowe scalanie plików map natężenia światła w celu uniknięcia zbędnych informacji; podgląd plików light cache; ręczne usuwanie niepotrzebnych próbek oraz korzystanie z list wyświetlania OpenGL dla większej interaktywności.

Produkty z tej samej kategorii
V-Ray 3.0 dla Maya ENG Win/Mac z wersji Upgrade 2.0
Produkt z licencją bezterminową (wieczystą) – wersja elektroniczna

Platforma: Windows Macintosh
Producent: ChaosGroup
Dostępność: 1-3 dni
Cena:
1 623,60 zł z VAT
1 320,00 zł netto

V-Ray 3.0 dla Maya ENG Win/Mac Upgrade z wersji 1.5
Produkt z licencją bezterminową (wieczystą) – wersja elektroniczna

Platforma: Windows Macintosh
Producent: ChaosGroup
Dostępność: 1-3 dni
Cena:
1 623,60 zł z VAT
1 320,00 zł netto

Zapytaj o szczegóły produktu, ofertę ...
Imię i nazwisko:
Telefon:
Adres e-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty

zamówienia on-line
przyjmowane są
przez system 24 h/7




Zobasz nasze serwisy






Najczęściej kupowane
Waluta (podgląd)

Płatność za zamówienie
realizowana jest
w złotych polskich (PLN)


Gości online: 16 | Odwiedzin: 7168523