Katalog » V-RAY » Dla Softimage
Wybierz kategorię
OPROGRAMOWANIE
SPRZĘT KOMPUTEROWY
Producent
Autoryzacje Producentów



Adobe Systems
Obsługa Klienta,
Pomoc techniczna

pn-pt: 9:00-17.00


  00800 4411 935   

Towar dnia
3 544,86 zł z VAT
2 882,00 zł netto
Nasi Partnerzy




CA Raty

Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
V-Ray 3.0 dla Softimage ENG Win NOWOŚĆ!
Kod producenta: pCGVR3SIcows
Producent: ChaosGroup
Nośnik: Produkt z licencją bezterminową (wieczystą) – wersja elektroniczna
Dostępność: 1-3 dni
Opcja zakupu:

Cena:
4 059,00 zł z VAT
(3 300,00 zł netto)

 CA Raty eRaty

V-Ray 3.0 dla Softimage

Komercyjna licencja silnika renderującego V-Ray 3.0 Worksation firmy ChaosGroup dla Softimage. Pakiet zawiera 1 licencję V-Ray 3.0 Worksation oraz 1 stanowisko Render Node.


 Typ licencji:  Komercyjna
 System operacyjny:  Windows XP SP2 (64bit) lub nowszy
 Wersja językowa:  Angielska
 Liczba stanowisk:  1
 Liczba użytkowników  1
 Liczba stanowisk RN:  1
 Kompatybilny z:  Softimage 2012 (64-bit) lub nowszy
Okres ważności licencji:  Bezterminowa

Do aktywacji oprogramowania V-Ray wymagany jest zakup klucza sprzętowego USB (dongle). Użytkownicy, którzy posiadają już klucz dongle
przed złożeniem zamówienia proszeni są o skontaktowaniem się z biurem obsługi klienta.
 

V-Ray dla Audiodesk Softimage jest zaawansowanym rozwiązaniem z zakresu renderingu dla VPX oraz branży animacji. Stworzony został na głównej platformie V-Ray i w związku z tym charakteryzuje się znaczną prędkością renderowania oraz najwyższą jakością i stabilnością. V-Ray dla Softimage obejmuje obsługę ICE, efektywne oświetlenie globalne (Global Illumination), uniwersalne shadery i wiele innych.



Efektywny wielowątkowy silnik

V-Ray jest zoptymalizowanym, wielordzeniowym rozwiązaniem śledzącym promienie, renderującym złożoną geometrię, cieniowanie, oświetlenie oraz efekty optyczne z niespotykaną szybkością i jakością.

Obsługa ICE

Pozwala na renderowanie drobnych elementów, smug, włosów i geometrii tworzonych przy użyciu nagradzanego systemu Softimage ICE.

Obiekty Proxy

Obiekty Proxy V-Ray są niezbędnym narzędziem do zarządzania pamięcią sceny i efektywnego renderowania dużych ilości geometrii. Obiekty Proxy V-Ray są dynamicznie załadowywane i wyładowywane w czasie renderowania, oszczędzając istotne zasoby RAM. V-Ray Proxy obsługuje ustawienia ICE oraz właściwości kinematyczne.

Dynamiczna geometria

V-Ray jest w pełni zoptymalizowany do renderowania geometrii dynamicznej, takiej jak przemieszczenia, obiekty proxy, obrazy przedstawiające futro czy włosy.

Parametry animowane

V-Ray dla Softimage obsługuje wszystkie rodzaje animacji i deformacji geometrii w oparciu o parametry animowane i klatki kluczowe, Animation Mixer oraz symulacje oparte na ICE.

Stopniowe eksportowanie

Kiedy model ma charakter mozaikowy, V-Ray dla Softimage stopniowo buforuje rezultaty, znacząco skracając czas eksportu.

Materiały oparte na fizyce

Umożliwia tworzenie materiałów bazujących na fizycznych właściwościach, wykorzystując uniwersalne shadery V-Ray.

Materiały warstwowe

V-Ray Blend Materials szybko renderuje złożone materiały, także przy pomocy wbudowanych tekstur warstwowych Softimage dla dodatkowej elastyczności.

Ptex

Ptex wspaniale upraszcza proces teksturowania poprzez efektywne przechowywanie tekstur oraz brak konieczności przypisywania UV.

Włosy i futro

Pozwala na renderowanie obiektów przedstawiających włosy i futro z niespotykaną kontrolą, jakością i szybkością, wykorzystując shader VRayHairMtl.

Car Paint Material

VRayCarPaintMtl oferuje podstawowe farby i lakiery samochodowe w ramach jednego, zoptymalizowanego shadera. Funkcja ta upraszcza tworzenie złożonych, wielowarstwowych farb samochodowych.

Weightmaps

Pozwala na zastosowanie transformacji per-vertex w stosunku do właściwości geometrii i koloru.

Shader kreskówkowy (Toon Shader)

Pozwala na tworzenie prostych szkiców i rysunków.

Rozproszenie światła

pozwala na dodanie realizmu do sceny, wykorzystując rozproszenie światła w celu śledzenia i załamywania fali świetlnej w oparciu o długość tej fali.

Oświetlenie oparte na fizyce

pozwala na tworzenie realistycznego oświetlenia wykorzystując oświetlenie oparte na fizyce, w tym oświetlenie IES i oświetlenie obszaru.

Słońce i niebo w V-Ray

V-Ray Sun and Sky System umożliwia symulowanie warunków prawdziwego oświetlenia atmosferycznego.

Oświetlenie wewnętrzne

pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia wewnętrznego.

Efekt poruszenia

renderowanie efektu poruszenia 3D, z wykorzystaniem kamery rzeczywistej. Dodatkowe ustawienia zapewniają kontrolę nad efektem rozmycia obrazu i wydajnością migawki.

Głębia ostrości i efekty bokeh

szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, z wykorzystaniem kamer rzeczywistych.

Zniekształcenie obiektywu z wykorzystaniem Nuke Displacement Maps

pozwala na importowanie map przemieszczeń z Nuke, by dopasować zniekształcenie obiektywu.

Elementy renderingu

szeroka lista elementów renderingu pozwala na pełną kontrolę kompozycji.

Support for .vrscene Output

przy wykorzystaniu macierzystych plików formatu .vrscne, sceny mogą być opisane do końcowego przetwarzania oraz w prosty sposób rozprowadzane w środowisku Render Farm.

Import właściwości materiału

podstawowe właściwości materiału, tworzone w 3D Max lub Maya mogą być importowane do V-Ray dla Softimage.




  • Nowy progresywny silnik renderujący dla interaktywnego i produkcyjnego renderowania
  • Nowy shader skóry VRaySkinMtl pozwalający na realistyczną imitację złożonych, wielowarstwowych powierzchni skóry
  • Maska renderowania pozwalająca określić regiony renderowania poprzez wybór obiektu lub maski obrazu
  • Wsparcie renderowania do tekstury (texture baking) w Softimage
  • Wsparcie dla materiału VRaySimbiontMtl oraz opcje ponownego mapowania UV
  • Wsparcie dla wtyczki emFluid 5
  • Kanał renderowania LIght Select

  • Możliwość eksportowania pliku do formatu TIFF
  • Opcja „Use camera path” działa w trybie renderowania Current Frame/Preview
  • Opcje podpodziałów UV
  • Możliwość użycia mapy nierówności do shadera SSS (rozpraszania podpowierzchniowego)
  • Wsparcie dla parametrów miękkich cieni dla świateł typu spot/point/infinite
  • Możliwość ustawienia domyślnego formatu eksportowanych plików
  • Opcja włączenia lub wyłączenia transformacji obiektu do eksportowanego proxy

Zapytaj o szczegóły produktu, ofertę ...
Imię i nazwisko:
Telefon:
Adres e-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty

zamówienia on-line
przyjmowane są
przez system 24 h/7




Zobasz nasze serwisy






Najczęściej kupowane
Waluta (podgląd)

Płatność za zamówienie
realizowana jest
w złotych polskich (PLN)


Gości online: 16 | Odwiedzin: 7168520