Towar dnia
1 899,12 zł z VAT
1 544,00 zł netto
Social
Producent
Waluta
Render[in] 3
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Producent:
Abvent
Kod producenta: pARRI3cowms
Forma: Produkt z licencją bezterminową (wieczystą) – wersja elektroniczna
Cechy produktu
Segment rynku:Komercyjny
Typ licencji:Wieczysta
Język:Angielski
Opcja zakupu:Nowa licencja
Dostępność:
1-3 dni
realizacja w dni robocze
Cena:
830,99 zł z VAT
675,60 zł netto
Koszt przesyłki od: - zł

Render[in] 3

Komercyjna licencja silnika renderującego Render[in] 3 firmy Abvent dla SketchUp.

 Typ licencji:  Komercyjna
 System operacyjny:  Windows 7 (64bit) lub nowszy / MacOS 10.8.5 lub nowszy
 Wersja językowa:  Angielska
 Liczba stanowisk:  1
 Liczba użytkowników  1
 Wsparcie GPU  NIE
 Kompatybilny z:  SketchUp 2015 lub nowszy
Okres ważności licencji:  Bezterminowa
 

Render[in] to silnik renderujący w pełni zintegrowany z programem SketchUp, do tworzenia renderów w czasie rzeczywistym. Render[in] jest szybki i prosty w obsłudze oraz współpracuje ze wszystkimi znanymi ustawieniami SketchUp (kamera, kolory, tekstury itp.). Możesz również dodawać własne ustawienia np. lustrzane odbicie, punkty oświetlenia, niebo i chmury 3D itp.

Render[in] oferuje rzeczywisty podgląd renderowanego modelu. Okno podglądu monitoruje wszystkie ruchy użytkownika i automatycznie wyświetla wprowadzone zmiany do renderowanego obrazu.

Render[in] umożliwia: szybkie tworzenie wysokiej rozdzielczości renderów bez ograniczeń rozmiaru; używanie istniejących ustawień SketchUp, jak również dodawanie własnych; tworzenie fotorealistycznych środowisk projektu (woda, piasek, trawa), jak również trójwymiarowego nieba z chmurami; tworzenie sztucznych źródeł światła





Pełna integralność

Render[in] całkowicie integruje się ze środowiskiem SketchUp wykorzystując te same ustawienia programu w celu umożliwienia szybkiego i prostego tworzenia renderów wysokiej rozdzielczości. Po ukończeniu tworzenia modelu, za pomocą Render[in] sprawisz, że Twój projekt będzie wyglądał jak prawdziwy, dzięki wykorzystaniu realistycznych dodatków oraz modyfikowalnych źródeł oświetlenia.

Nowe ustawienia tekstur

Render[in] daje użytkownikowi dostęp do jeszcze większej ilości ustawień dotyczących tekstur. Dodawanie odbicia czy połysku do materiałów w scenach.

Sztuczne oświetlenie

Oświetlenie jest kluczowym elementem tworzenia odpowiedniego nastroju w scenach. Za pomocą Render[in] możesz: symulować oświetlenie słoneczne; symulować noc i dzień; tworzyć świecące obiekty 3D; tworzyć gładkie cienie

Ulepszone środowisko 3D

Render[in] oferuje użytkownikowi dodatkowe ustawienia środowiska 3D. Za pomocą ustawień nieba 3D, 4 typów chmur, wody i trawy tworzenie realistycznych środowisk do scen staje się bardzo proste i szybkie.




Nowy fizyczny silnik

W celu tworzenia oszałamiających obrazów Render[in] 3 zawiera teraz swój własny, wbudowany silnik, podkreślający fizyczną jakość renderingu, precyzję, materialną dokładność i oszczędzanie energii.

Ustawienia wstępne

Wybierz spośród wielu zaprogramowanych trybów (wewnętrzny, zewnętrzny, niskiego światła) i różnych definicji (szybkiej, średniej, jakościowej), aby szybko ustawić jak najlepsze rezultaty! Jeśli chcesz dostroić ustawienia, możesz zmodyfikować każde z nich ręcznie, używając kursora i ustawiając własne wartości.

Neonowy shader

Neonowe światła zostały całkowicie zaktualizowane dla tej wersji - ze znacznymi korzyściami pod względem jakości i szybkości kalkulacji.

iVisit 360

Zaprojektowany i opracowany przez Abvent dla architektów, projektantów, fotografów i profesjonalnej branży obrazowania. To innowacyjna technologia dedykowana dla panoramicznych i wirtualnych prezentacji. Dzięki iVisit 360 udostępnianie panoramicznych prezentacji w 360° na urządzeniach przenośnych lub w Internecie jest proste, przyjemne i skuteczne.

Okluzja otoczenia

Ta nowa opcja w Render[in] 3 pozwala użytkownikom wyświetlać globalną okluzję otoczenia w celu tworzenia wirtualnych cieni w małych obszarach, gdzie nie dochodzi naturalne światło. Przynosi ona więcej głębi i uplastycznia sceny, zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne.

Światła

Render[in] 3 jest jeszcze bardziej realistyczny, jeśli mowa o dystrybucji i rozproszeniu sztucznego światła. Światło jest tworzone z dowolnej grupy lub komponentu SketchUp, pojedyncza powierzchnia tworzy reflektor, podczas gdy kilka powierzchni tworzy punkt świetlny. Łatwo znaleźć i edytować światła Render[in] w zarysie (Outliner) z tekstem.

Kamera architektoniczna/architekta

Render[in] 3 przynosi nowy efekt wizualny o nazwie Kamera architektoniczna/architekta. Funkcja ta działa dla wysokich budynków, jak również przedmiotów normalnej wielkości. Stosując tę technikę, można uzyskać 2-punktową perspektywę utrzymując równoległe linie pionowe.


Galeria
Produkty z tej samej kategorii
Upgrade Render[in] 3
435,11 zł z VAT
353,75 zł netto

© Sklep Graficzne.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store