Microsoft Office 365 Home MULTI Win/Mac
- Kod producenta: 6GQ-00092
- Platforma: Windows, macOS
- Licencja: Indywidualna
- Forma: wersja elektroniczna
- Język: wielojęzyczny (MULTI) w tym polski
- Sklep posiada autoryzację:
- Koszt przesyłki
od: 0,00
801 501 301Rozwiń
Waluta:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
aplikacje dostępne w pakiecie: |
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Płatność roczna |
Nowe funkcje oferowane przez usługę Office 365 w połączeniu z opublikowanymi właśnie aplikacjami pakietu Office 2016 zapewniają Twojej firmie dostęp do najbardziej kompletnej i najbezpieczniejszej w historii oferty usługi Office 365 w zakresie rozwiązań do komunikacji i pracy w chmurze.
Zapewnij swoim zespołom łączność w czasie rzeczywistym w ich ulubionych środowiskach programu Skype — w aplikacjach pakietu Office, których codziennie używają. Teraz możesz uprościć swoją infrastrukturę, korzystając z jednej platformy w usłudze Office 365 do obsługi połączeń, konferencji, wideo i udostępniania.
Zaawansowane zabezpieczenia i narzędzia do zapewniania zgodności W rozwiązaniach usługi Office 365 firma Microsoft zapewnia zabezpieczenia i zgodność na zupełnie nowym poziomie. Teraz masz jeszcze większą kontrolę nad zabezpieczeniami i zgodnością swoich danych dzięki wbudowanym funkcjom ochrony prywatności, większej przejrzystości i udoskonalonym mechanizmom kontroli użytkowników. Nietrudno dostrzec, dlaczego jest to najbezpieczniejszy pakiet Office w historii.
Łatwe w obsłudze narzędzia do monitorowania danych dynamicznych oraz szczegółowych analiz osobistych i organizacyjnych umożliwiają odkrywanie nowych wątków w danych za pomocą jeszcze bardziej interakcyjnych raportów, prostszych pulpitów nawigacyjnych i atrakcyjnych wizualizacji danych.
W świecie, w którym decyzje zakupowe są dokonywane, zanim pojawia się możliwość włączenia w ten proces Twojej firmy, sprzedawcy muszą się dostosowywać. Rozwiązanie do obsługi sprzedaży musi ułatwiać sprzedawcom łatwą adaptację, aby mogli oni prowadzić wydajną sprzedaż w tej nowej rzeczywistości i stawać się zaufanymi doradcami. Połączenie programu Microsoft Dynamics CRM Online, usługi Office 365 i usługi Power BI pozwala zwiększyć wydajność sprzedaży, zapewniając bezproblemową komunikację i współpracę w ramach zespołów.
Zobacz nowe funkcje usługi Office 365 w akcji — komunikacja zespołów i atrakcyjne prezentowanie danych w najbezpieczniejszym pakiecie Office w historii.
Wygodnie zarządzanie pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami. Obsługa powiadomień typu „push email” zapewnia aktualizację skrzynki odbiorczej, tryb widoku konwersacji grupuje powiązane ze sobą wiadomości, a kalendarze, w celu planowania zadań, można przeglądać jednocześnie.
Tworzenie i udostępnianie profesjonalnie wyglądających dokumentów dzięki nowoczesnym narzędziom do edycji, recenzji i udostępniania. Nowa zakładka Projektowanie umożliwia szybki dostęp do funkcji, a Inteligentne wyszukiwanie odnajduje w sieci informacje na podstawie kontekstu i przedstawia je bezpośrednio w programie Word.
Analiza i prezentacja danych na nowe, intuicyjne sposoby, dzięki odświeżonemu interfejsowi użytkownika i ulubionym skrótom klawiaturowym. Korzystaj z funkcji, takich jak Analysis Toolpak, Fragmentator i Konstruktor formuł, aby zaoszczędzić czas i skoncentrować się na istotnych informacjach.
Tworzenie, współpraca i skuteczna prezentacja pomysłów dzięki nowym przejściom slajdów i ulepszonemu okienku konfiguracji animacji. Pogrupowane komentarze do slajdów umożliwiają uwzględnienie sprzężenia zwrotnego w prezentacjach.
To osobisty notatnik elektroniczny, w którym można przechowywać notatki, pomysły, strony WWW, zdjęcia, a nawet pliki dźwiękowe i wideo. Czy to w domu, biurze, czy w podróży, możliwe jest zabranie ich w dowolne miejsce i jednoczesne udostępnianie ich i współpraca z innymi.
Wygodnie twórz, personalizuj i udostępniaj szeroki wachlarz publikacji najwyższej jakości. Zamieniaj zdjęcia za pomocą prostego przeciągnięcia, a także dodawaj fotografie bezpośrednio z albumów internetowych. Zastosuj efekty specjalne, by publikacje wyróżniały się.
Możesz zachować kontrolę nad środowiskiem informatycznym, jednocześnie korzystając z zalet hostowania poczty e-mail na serwerach firmy Microsoft. Centrum administracyjne programu Exchange umożliwia efektywne zarządzanie organizacją za pomocą łatwego w obsłudze, opartego na sieci Web interfejsu. W jednym miejscu możesz uruchamiać miejscowe zbieranie elektronicznych materiałów dowodowych dla programów Exchange, SharePoint i Skype dla firm.
Microsoft Teams to następca Skype'a stworzony z myślą o usłudze Office 365. Odkryj znakomite centrum pracy zespołowej które integruje ludzi, treści i narzędzia, zwiększając zaangażowanie i efektywność.
Zarejestruj się w pakiecie Office 2016 i korzystaj z chury OneDrive, by uzyskać dostęp do najnowszych dokumentów na dowolnym urządzeniu umożliwiającym wygodne połączenie.
Niezależnie od tego, czy używasz komutera PC, Mac, tabletu lub telefonu, system Office działa bezbłędnie na wszystkich twoich urządzenaich.
Dzięki Office 365 nigdy nie musisz korzystać z przestarzałego oprogramowania, ponieważ każde nowe uaktualnienie otrzymasz w ramach subskrypcji.
Jaki system operacyjny wymagany jest do poprawnego działania pakietu Office 365?
Komputer PC: Windows 7 lub nowszy, Windows Server 2008 R2 lub Windows Server 2012
Komputer Mac: Mac OS X 10.10
iOS: Pakiet Office dla tabletu iPad® wymaga systemu operacyjnego iOS 7.0 lub nowszego, pakiet Office dla telefonu iPhone® może zostać zainstalowany na telefonach z systemem iOS 6.0 lub nowszym.
Android: Pakiet Office dla systemu Android™ może być instalowany na tabletach lub telefonach obsługujących system operacyjny Android KitKat 4.4 lub nowszy i wyposażonych w procesor ARM lub Intel x86.
Wymagania techniczne | |
Wymagany procesor | PC: 1,6 GHz lub szybszy, 2-rdzeniowy Mac: procesor Intel |
Wymagany system operacyjny | PC: Windows: Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012 lub Windows Server 2008 R2 Mac: Pakiet Office dla komputerów Mac jest obsługiwany w trzech najnowszych wersjach systemu macOS. Urządzenia mobilne:
|
Wymagana pamięć | PC: 2 GB pamięci RAM (wersja 32-bitowa); 4 GB pamięci RAM (wersja 64-bitowa) Mac: 4 GB pamięci RAM |
Wymagane miejsce na dysku | PC: 4 GB wolnego miejsca na dysku twardym Mac: 10 GB, format dysku twardego HFS+ |
Wymagany monitor | Rozdzielczość 1280 x 800 |
Karta graficzna | Sprzętowe przyspieszanie grafiki w systemie Windows wymaga programu DirectX 9 lub nowszego ze sterownikiem WDDM 2.0 lub nowszym dla systemu Windows 10 (lub ze sterownikiem WDDM 1.3 lub nowszym dla systemu Windows 10 Fall Creators Update). |
Wielodotyk | Do korzystania z funkcjonalności wielodotyku wymagane jest urządzenie obsługujące dotyk. Wszystkie funkcje i funkcjonalności są jednak zawsze dostępne za pomocą klawiatury, myszy oraz innych standardowych lub dodatkowych urządzeń wejściowych. Uwaga: nowe funkcje dotykowe zostały zoptymalizowane pod kątem systemu Windows 8 lub nowszego. |
Dodatkowe wymagania systemowe | Do obsługi funkcji korzystających z Internetu wymagane jest połączenie internetowe. Wymagane jest konto Microsoft. Funkcje produktu i szata graficzna mogą różnić się w zależności od konfiguracji systemu użytkownika. Niektóre funkcje mogą wymagać zaawansowanego lub dodatkowego sprzętu, albo połączenia z serwerem. |
Monitory Eizo oraz profesjonalne komputery przeznaczone do pracy z grafiką 2D, 3D oraz obróbką wideo
819,00 zł 849,99 zł 665,85 zł netto Najniższa cena z 30 dni: 575,00 zł